Zmiany w obsłudze klientów w Inspektoracie ZUS w Myszkowie
28 lipca 2020 r. | 11:00
1

Od 28 lipca do odwołania - w związku z sytuacją epidemiczną - bezpośrednia obsługa klientów w siedzibie Inspektoratu ZUS w Myszkowie przy ul. W. Sikorskiego 57, jest niedostępna.

Klienci nadal mogą składać wnioski oraz dokumenty w myszkowskim ZUS bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej „Skrzynki na dokumenty”.

Osoby, które są zainteresowane bezpośrednią wizytą w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych mogą skorzystać z sali obsługi klientów w oddziale ZUS w Częstochowie, inspektoratów ZUS w Kłobucku, Lublińcu oraz biura terenowego w Koniecpolu.

Zachęcamy do zakładania profili na naszym portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS i korzystania z naszych usług elektronicznych. Konto na portalu PUE ZUS można założyć bez wychodzenia z domu – przez internet – za pomocą Profilu Zaufanego (ePUAP/login.gov) lub bankowości elektronicznej.

Do dyspozycji klientów jest ponadto ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.




Jedna odpowiedź do “Zmiany w obsłudze klientów w Inspektoracie ZUS w Myszkowie”

  1. anty- bolo pisze:

    To ja mam jeżdzić do Lublińca czy Kłobucka bo tam Inspektoraty są czynne a w Myszkowie jest epidemia ? Jeżeli tak, to ogłosić stan epidemii w całym Myszkowie ze wszystkimi konsekwencjami jakie występują w stanie zagrożenia a nie robić z ludzi pajaców i wysyłać ich do Częstochowy, Kłobucka czy Lublińca.

    2
    0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *